U mag hier zover U behoefte heeft al Uw nieuws kwijt. Of het nou binnenlands of buitenlands nieuws is maakt niet uit. U plaats maar zolang het niet beledigend is en de voertaal is nederlands. Wie zich daar niet aan houd heeft een BAN voor levenslang!
Forum regels
WAT HEEFT U ALS BEZOEKER TE MELDEN OMTRENT LOCAAL , REGIONAAL OF LANDELIJK NIEUWS ? PLAATS HET HIER BIJ DIT FORUM , DOE ER EVENTUEEL BRONVERMELDING BIJ. MAAR UW EIGEN BERICHTEN ZIJN OOK WELKOM EN PLAATST ER OOK FOTO'S BIJ ! ZELFS BUITENLANDSE BERICHTEN ZIJN WELKOM , DOE ER EVENTUEEL OOK EEN BRONVERMELDING BIJ.
LET OP: EEN LINK OPEN JE ZO - DE MUIS OP DE LINK PLAATSEN, DRUK RECHTER OF LINKER MUISTOETS IN, EN DAN HET COMMANDO OPEN IN NIEUW VENSTER OF COMMANDO OPEN IN NIEUW TABBLAD. ANDERS BENT U HIER WEG EN DAT ZAL NIET DE BEDOELING ZIJN !
door Bertha Nachtegaal op do 30 okt 2008, 22:18
Bijna 8 jaar na de dood van Sylvia Millecam, moet het "genezend medium" Jomanda zich verantwoorden, voor de rechter. Volgens het Openbaar Ministerie heeft ze Millecam wijsgemaakt dat ze aan een bacteriële infectie leed in plaats van aan kanker. En daaarom zou ze veroordeeld moeten worden, voor het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel.
http://player.nos.nl/index.php/media/pl ... :5-436059/
Tot en met 5 oktober 2008 heb ik als burgerfotograaf meegedraait bij dorpsplein hengelo.
http://www.hengelo.tctubantia.nl/
Maar de sfeer is volkomen verziekt bij Tubantia en het is één vriendjes politiek.
Daarna heeft Albert Bolink mij gevraagd of ik mee wilde doen.
Ik hoop samen met de anderen er hier een leuk forum van te maken !
Oja altijd een link openen in een nieuw internet venster !
-

Bertha Nachtegaal
- Beheerder
-
-
door Trudy Klok op vr 29 jan 2010, 06:25
Zij beweerd gewoon :
U kunt op de vingers van mijn handen natellen dat IK onschuldig ben !!
- Bijlagen
-

- U kunt op de vingers van mijn handen natellen dat IK onschuldig ben !!
- jomanda-2handjes-10vingertjes.jpg (12.23 KiB) 35 keer bekeken
Laatst hoger geplaatst door Anonymous op vr 29 jan 2010, 06:25
-
Trudy Klok
-
Keer terug naar UW LAATSTE NIEUWS
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast