Ja jus d'orange is beter spul dan appelsientje!

U mag hier zover U behoefte heeft al Uw nieuws kwijt. Of het nou binnenlands of buitenlands nieuws is maakt niet uit. U plaats maar zolang het niet beledigend is en de voertaal is nederlands. Wie zich daar niet aan houd heeft een BAN voor levenslang!
Forum regels
WAT HEEFT U ALS BEZOEKER TE MELDEN OMTRENT LOCAAL , REGIONAAL OF LANDELIJK NIEUWS ? PLAATS HET HIER BIJ DIT FORUM , DOE ER EVENTUEEL BRONVERMELDING BIJ. MAAR UW EIGEN BERICHTEN ZIJN OOK WELKOM EN PLAATST ER OOK FOTO'S BIJ ! ZELFS BUITENLANDSE BERICHTEN ZIJN WELKOM , DOE ER EVENTUEEL OOK EEN BRONVERMELDING BIJ.

LET OP: EEN LINK OPEN JE ZO - DE MUIS OP DE LINK PLAATSEN, DRUK RECHTER OF LINKER MUISTOETS IN, EN DAN HET COMMANDO OPEN IN NIEUW VENSTER OF COMMANDO OPEN IN NIEUW TABBLAD. ANDERS BENT U HIER WEG EN DAT ZAL NIET DE BEDOELING ZIJN !

Ja jus d'orange is beter spul dan appelsientje!

Berichtdoor DePers op vr 05 feb 2010, 20:02

Ex-bokser Regilio Tuur reageert op het jus d’orange-incident waarover Koster en Jojanneke woensdag schreven: ‘Ik heb het gedaan om mijn redenen.’

* 'Ik wil een leven na Regilio'

U gooide maandag tijdens een druk feest uw glaasje verse jus, een goedje dat erg vlekt, over uw ex-vriendin Josh Veldhuizen. Dat meldden we woensdag op deze pagina. Nu bent u boos.

‘Ja. Het verhaal klopt niet.’

U gooide niet uw glaasje jus over uw ex-vriendin?

‘Jawel, dat heb ik gedaan. Punt.’

Wat klopt er dan niet aan het verhaal?

‘Josh zegt dat zíj het heeft uitgemaakt. Maar bekijk de vroegere foto’s in de bladen van ons maar: ze stond altijd op de voorgrond. Denk je dat ze dat wilde opgeven? Jullie zijn niet scherp. Ik heb het uitgemaakt, omdat ik naar New York wil en omdat ik een nieuwe vriendin heb. De dame die bij me was op het feestje.’

Heeft u spijt van het jus d’orange- incident?

‘Denken jullie dat ik dat zomaar doe, met jus gooien? Je kunt jezelf afvragen: waarom gebeurt zoiets? Ik heb het gedaan om mijn redenen.’

En die wilt u nu met ons delen?

‘Nee.’

http://www.depers.nl/entertainment/2567 ... t-sap.html

Laatst hoger geplaatst door Anonymous op vr 05 feb 2010, 20:02
DePers

Keer terug naar UW LAATSTE NIEUWS